Disse 2 kort er lavet efter wednesday sketch på pageplans, jeg har brugt BG papir og andre papir rester, clearstamps og et gummistempel og mine retro blomster, prima blomster, grungeboard og QuicKutz revolution dies.
Dette kort er lavet efter en skitse på page plans. Papiret er BG papir og så har jeg brugt scrappernet, clearstamps, prima blomst, knapper og Tim Holtz visere på uret
Denne side vil jeg bruge som et galleri og håber andre kan finde inspiration ved at kigge med.Jeg hedder Pia, er født i 1950 og bor 20 km fra København i Danmark.Jeg mødte min mand i 1966 og vi har en dejlig datter ,svigersøn og 2 skønne børnebørn og et dejligt oldebarn.Jeg startede så småt med scrapbooking i august 2006. Inden den tid havde jeg aldrig hørt om scrapbooking men jeg blev hurtig grebet af denne dejlige hobby og jeg er også blevet mere og mere grebet af kortmageri og pyntning af æsker og andre genbrugs ting.Jeg slapper af når jeg i mange timer fordyber mig med bordet fyldt med papirer,lim, blomster og andet pynt