mandag den 7. januar 2008

Udfordring "mal et billede"

Malerierne er 30x30 og 20x50. Jeg har brugt gummistempler , skumstempler og clearstamps, bånd og så har jeg brugt knapper. Jeg tror jeg holder en lille pause med at male og finder igen mit papir og alle de andre scrapting frem , jeg savner det lidt efter i flere dage kun at ha' malet.

søndag den 6. januar 2008

Udfordring "mal et billede"

Maleriet er 30x30, jeg har brugt akrylmaling og blandet sand i, så overfladen af maleriet bliver rustik, af scrappe ting har jeg brugt QK's fugle dies, clearstamps, guldglimmer og blomster og blade.

lørdag den 5. januar 2008

udfordring "mal et billede"

Maleriet er 40x40, jeg har brugt akrylmaling, papirblonde, clearstamps til spørgsmåls-tegnene, gummistempel til den hvide skrift,tylsstof, der er indsat sølv i midten af billedet men på foto kommer det til at se hvidt ud og så jeg har brugt metal hjørne dimser.
Det med at male et maleri hver dag bliver det helt sikkert ikke til, det er meget tidskrævende at male, jeg bruger normalt flere dage og tit bliver det malet over og jeg starter forfra og imens ligner huset et malerværksted, der er hurtigt maling over det hele men sjovt er det at komme igang igen efter lang tids pause.God lørdag

fredag den 4. januar 2008

skitsekonkurrencer

Findus loet var december skitsekonkurrence på dreampapers, det med Mathilde er december
skitse-
konkurrence på scrapbook fun. Begge konkurrencer vandt jeg og er selvfølgelig glad og takker for stemmerne. I eftermiddag skal jeg hygge med Mathilde og i aften skal vi i teater og se "Jesus Christ Superstar". God fredag

torsdag den 3. januar 2008

Mal et billede udfordring


Til dette maleri har jeg brugt skumstempler, QK dies som skabelon,guldglimmer, brads og scrapper net.

Mal et billede udfordring

Billedet er et 30x30 lærred. Jeg har brugt akrylmaling, clearstamps og QK dies som skabelon til det runde. Da jeg var færdig med maleriet og jeg skulle ta' et billede af det, lå der et tyndt lag sne på vores terasse
så det var perfekt til titlen på maleriet.Udfordringen er en Nagly har startet men jeg tror ikke det bliver til et maleri hver dag.

onsdag den 2. januar 2008

Mit 2007

Den sidste BOM udfordring. Jeg fik kun lavet 13 ud af 17.
Materialer jeg har brugt er cosmo cricket papir, stempler, ensfarvet katon, knapper, hvid zig pen og sværte på alle kanter. Noget af teksten er synlig andet er gemt bag konvolutten