
Maleriet er 40x40, jeg har brugt akrylmaling, papirblonde, clearstamps til spørgsmåls-tegnene, gummistempel til den hvide skrift,tylsstof, der er indsat sølv i midten af billedet men på foto kommer det til at se hvidt ud og så jeg har brugt metal hjørne dimser.
Det med at male et maleri hver dag bliver det helt sikkert ikke til, det er meget tidskrævende at male, jeg bruger normalt flere dage og tit bliver det malet over og jeg starter forfra og imens ligner huset et malerværksted, der er hurtigt maling over det hele men sjovt er det at komme igang igen efter lang tids pause.God lørdag