Disse 2 kort er lavet efter wednesday sketch på pageplans, jeg har brugt BG papir og andre papir rester, clearstamps og et gummistempel og mine retro blomster, prima blomster, grungeboard og QuicKutz revolution dies.
Dette kort er lavet til charlottes kortudfordring på scrapsisters. Der skulle bruges mindst 3 bogstaver og 3 cirkler.Jeg har brugt glimmer mist hvilket ikke kan ses, mine retro blomster, pynt fra Tim Holtz og ur og grene er stempler, grønne grene er QuicKutz, så har jeg brugt brads skruer, på tagen er stemplet tillykke
Dette kort er lavet til scrapsisters udfordring. Materialerne jeg har brugt er et gummi stempel, blomster fra prima, photo turns og brads fra american craft, papir Cherry Arte, sikkerhedsnål fra Tim Holtz og et gummistempel billet, alt købt hos Iben fra multiscrap på nær 3D kvinden og bladet med love på. Anja og jeg tog i morges toget til Odense for at se Ibens butik, i de nye lokaler, dejlig store lyse og fyldt med lækre scrapsager.