Jeg har hygget mig i går med at lave en 2013 kalender a' la smash bog. Jeg har brugt mest af Graphic45 papir, den serie -place in time- indeholder alle månederne, jeg har brugt 8x8 og skåret lidt af i bredden så den ikke fylder helt så meget når den skal ligge fremme. Jeg har sat almindeligt papir, karton sider der skal pyntes og sættes billeder ind, poser og lommer til at opbevare ting og sager.
Jeg har splittet en 2013 kalender og klistret ind så jeg kan indskrive alle fødselsdage og begivenheder, jeg lavede en lignende bog de 7 mdr. vi boede i vores kolonihavehus og den blev fyldt med billeder og tekst så jeg håber det lykkes at lave et helt år det gik jo ikke så godt med min julebog
Jeg har brugt chipboard,glossy accent, stempler, tape,mist og sværte til at pynte med
Jeg ønsker dig et godt nytår og tak for besøg og søde kommentarer i 2012
A Happy New Year
Jeg håber du kommer godt ind i det nye år
Nytårsknus Pia
.