mandag den 7. januar 2013

For You


Jeg har lavet et kort til udfordringen HER ,jeg har pyntet ved hjælp af forskellige dies, kortet er et lift kan desværre ikke huske hvor. Jeg har brugt masser af sværte og distresset kanter.
Det er en skitse konkurrence.

Du må have en dejlig aften
Scrapknus Pia

søndag den 6. januar 2013

"Smykkeskrin"

Jeg har dekoreret en æske 23x12x9  med Graphic45- A ladies diary-brugt nellie snellen dies og klippet i papiret for at få lidt motiver på min æske. Det er ikke farver jeg normalt vil sætte sammen men det er jo også det der er udfordringen HER

 



Du må have en god søndag, jeg har DT dag så hvis du har lyst til at se mit kort så er det
Scrapknus Pia
 

lørdag den 5. januar 2013

Tag kort

Jeg har lavet et lille tagkort ved brug af sizzix dies og Riddersholm fall flea market papiret


Du må have en dejlig lørdag
scrapknus Pia

fredag den 4. januar 2013

Nytårs udfordring


Jeg havde næsten glemt at jeg for et stykke tid tiden lavede et projekt til udfordringen HER  hvor de vil se embossing i guld eller sølv. Jeg har brugt et tom paprør, beklædt med papir og brugt sizzix bigz dies som også har fået masser af glitter guld embossing men som desværre ser lidt  gult ud, uret som også er en sizzix TH dies er også guld embosset.
I røret kunne der være lagt lidt nytårsguf men Molly synes den var så lækker at bide i så den blev splittet ad inden det blev opdaget at der havde været en molly på spil, hun er ellers ikke en der ødelægger noget men denne var ikke til at stå for måske glitter og guld tiltrækker den lille dame og når så den står gemt i bunden af et skab som af og til går op såååååå



Scraphilsen
Pia

Happy Birthday


Jeg har lavet et kort til udfordringen HER  som er en skitseudfordring. jeg har brugt Maja design, stempler fra Waltzingmouse, blomster, memorybox dies og flydende perler.

 
 
Du må have en god dag
Pia

onsdag den 2. januar 2013

Kort layout

Jeg har lavet nogle projekter som du kan finde flere billeder af ved at gå ind på Riddersholm design blog
 Mathilde der hygger med Findus
Du må have en dejlig solskinsdag
Pia

mandag den 31. december 2012

År 2013

Jeg har hygget mig i går med at lave en 2013 kalender a' la smash bog. Jeg har brugt mest af  Graphic45 papir, den serie -place in time- indeholder alle månederne, jeg har brugt 8x8 og skåret lidt af i bredden så den ikke fylder helt så meget når den skal ligge fremme. Jeg har sat almindeligt papir, karton sider der skal pyntes og sættes billeder ind, poser og lommer til at opbevare ting og sager.
Jeg har splittet en 2013 kalender og klistret ind så jeg kan indskrive alle fødselsdage og begivenheder, jeg lavede en lignende bog de 7 mdr. vi boede i vores kolonihavehus og den blev fyldt med billeder og tekst så jeg håber det lykkes at lave et helt år det gik jo ikke så godt med min julebog
Jeg har brugt chipboard,glossy accent, stempler, tape,mist og sværte til at pynte med






Jeg ønsker dig et godt nytår og tak for besøg og søde kommentarer i 2012
A Happy New Year
Jeg håber du kommer godt ind i det nye år
Nytårsknus Pia
.