fredag den 21. januar 2011

Lidt flere af de mange nye papir serier fra inkido og nye stempler

Så er der igen kommet lækre papir serier og stempler fra Inkido og der kommer snart flere, papirer som snart  kommer i handlen, der er bedre billeder at finde og info på inkidos hjemmeside


I morgen skal jeg til 12 timers marathon scrap hos love2scrap sammen med min datter så det bliver rigtig hyggeligt.
Du må have en dejlig weekend og mange tak for alle de søde kommentarer også om min artikel i Ett Trykk som gæsteartist, jeg har ikke selv modtaget bladet men er spændt på at se det måske posten har det med i morgen.
varme knus fra Pia 

6 kommentarer:

Dora sagde ...

I love the new papers...and the stamps are sooo pretty!

Gry-Beate sagde ...

Hygg deg på 12 times scrap!!Det vat en kjempe flott artikkel om deg, om som alltid utrolig flotte prosjekter å se i ett trykk!!

;0)Gry-Beate

Karina Beck sagde ...

Lækre sager.
Rigtig god scrapdag!

Iva sagde ...

Hello,
wish you very beautiful.
Have a nice day
Iva

Jayne sagde ...

Du altid så flink til at give nogle ekstra behov... hvornår mon jeg får tid til at bruge noget af det :-)

som altid super lækker ting Inkido kommer med...

god weekend

Jayne

Fru Larsen sagde ...

Lækkert papir!

Er det stempler nedenunder - kunne ikke finde det hos Inkido, jeg er vild med rosen på tekst, kan ikke leve lykkeligt uden, tror jeg!