lørdag den 12. oktober 2013

Graphic45- Typography-

Jeg har hygget mig med at lave et album str.12,5x15 cm i meget tykt karton 1,3mm. Jeg har brugt Graphic45 papir serien Typography som jeg har klippet rundt i og givet crackle og glossy accent, glitter stickles og forskellige metal dimser, eyelets og kæder, nogle farvet med alkohol ink og distress paint, meget af båndet er ostelærred farvet med distress ink og så har jeg brugt Sizzix dies
Jeg deltager med albumet i oktober udfordringen hos Graphic45 hvis jeg ellers kan få lov at lægge billeder ind på facebook
  
Du må have en god weekend
Scrap knus Pia

11 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

WAUW hvor er det bare flot.

cebelica sagde ...

Oh my, this is stunning! Hugs! xx

Nora sagde ...

WOW!!!! For et fint album Pia. Så mange fine detaljer du har fått med :) Ha en fin helg!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Fantastisk lækker i skønne farver og fede detaljer

God lørdag

Sophie sagde ...

Meine Güte, Pia...
das ist ja ein Meisterstück geworden.
Einfach toll, was du da gemacht hast.
Bravo!

Sissel sagde ...

Herlig!! :)

Ксения sagde ...

wow! superrr! I love it!

May Britt sagde ...

Helt fantastisk album... og som altid med en masse fine detaljer.. Go' søndag

Tone M. sagde ...

Fargerikt og utrolig spennende. Jeg elsker farger. Digger denne

Lise sagde ...

Super lækkert album med mange fede detaljer:-))))
Knus Lise

Handmade By Doris sagde ...

Piękny! Jestem zachwycona :)