torsdag den 14. maj 2020

Pose kort

Ja jeg bliver kaldt posedamen af min mand, jeg har købt 100 klodsposer og 100 andre brune lidt tyndere poser og for nogle år siden købte jeg tusind brune tynde poser  da jeg skulle bruge dem som bordkort , ikke altid de forhandlere af emballage forstår os scrappere og så er man nødt til at købe større mængder men pyt de bliver nok brugt . Her har jeg lavet en pose med en stor tag indeni



 Jeg har brugt die fra Studiolight og papir fra Mintay ,Old Manor 
Du må have en dejlig aften, her har vi hygget med vores oldebarn på 2,5 år 
Det har været så dejligt med en hel dag alene hvor vi har været kreative og været på legeplads frokost pause på bare en halv time var der ikke tid til, super dejligt og man bliver som smør og tårer i øjenkrogen  når Nellie lige pludselig siger "jeg har savnet jer oldemor "
Det er bare livskvalitet for os at være sammen ,  som har været vant til at hente i vuggestuen hver onsdag men ikke har set vores oldebarn siden 20 april så dejligt 
Scrapknus fra Pia 



3 kommentarer:

Swissie sagde ...

Å ja! Det må være deilig!
Jeg bor i Sveits og har hele min familie i Norge. Den planlagte reisen dit i vår måtte selvfølgelig avlyses. Gjett om jeg savner dem!
Så deilig at du nå får være sammen med dine igjen!

Du lager nydelige posekort!
Jeg ønsker deg og dine en fin, corona-fri tid framover!

Hilsen Liv
l.frische@valaiscom.ch

Roosterhead Designs sagde ...

This is a wonderful creation Pia!! Love your work!~

Kirsten Eriksen sagde ...

Spørger måske dumt, men hvad er klodsposer???