lørdag den 14. februar 2009

Scrapping the music # 3

Denne udfordring gik ud på at få minder frem, gå tilbage i tiden.Billedet er fra vores bryllup, en dejlig dag hvor der desværre ikke er så mange billeder fra. Jeg har brugt glimmer mist, brunt indpakningspapir som jeg har sværtet og krøllet lidt og så har jeg brugt det bag blomsten, filt bånd, lidt sækkelærred, prima blomster, stempel fra Ett Trykk, blade og swirvl fra sizzic dies, charms, organca bånd, filt blonde og så det lækre Graphic45 papir så det hele får et lidt råt look.




37 kommentarer:

Gro aka emrille sagde ...

WoW!!!!
Denne er helt fantastisk lekker!!!
For en flott måte å bevare et slik minne og flott bilde på. Detaljene dine er så nydlige!

Håper vi ser deg på neste utfordring også:)

Nina sagde ...

Vakker!!!

annes paperfun sagde ...

WOW!!! sier jeg også...så flott LO og så mange flotte detaljer.
Vakkert!
Ønsker deg en flott dag og helg.
og takk for alle oppmuntrende kommenaterer som du gir meg...
Stor klem Anne

Caroline sagde ...

For en nydelig LO!! Du kjører en utrolig vakker stil over ditt arbeid :) ! Herlige detaljer og oppsett!

Torill sagde ...

Hei!
Så morsomt at vi har valgt samme tittel!! Og din LO var nydelig!!

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!

Lykke til!

Francielle sagde ...

Dettet var imponerende lekker!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det flot!! Godt papirvalg.
Det er ærgeligt, at du ikke har så mange billeder fra sådan en speciel dag. Er der ikke nogen i familien der har nogen du kan scanne??
Fortsat god dag.

Anne Bente sagde ...

sååååå nydelig pia, og du milde såååå produktiv du er, bare jeg havde det halve af din energi

♥ Kari ♥ sagde ...

Jeg blir stum av beundring hver gang jeg titter innom bloggen din! Du er utrolig dyktig!
Denne siden var bare så nydelig fin! Herlige farger og detaljer til det koselige bildet.
Ha en kjempefin valentinesdag!♥
Klem fra kari

pia iris sagde ...

utrolig flott LO igjen, du er veldig flink med dine detaljer.

Hanna sagde ...

Nydelig! Så mye vakkert du lager!

milli sagde ...

Så utrolig flott! Og så personlig!
Helt nydelig!

Camilla
xx

May-Britt sagde ...

WOW!!!!Helt fantastisk nydelig LO Pia.
Ha en flott lørdag.
Klem

Marte sagde ...

En nydelig LO, Pia! Jeg blir alltid så begeistret over dine detaljer, ser meg aldri mett på dem!

Vil også takke deg for at du alltid er så raskt inne hos meg og kommenterer. Det er så UTORLIG hyggelig, jeg blir så glad!

Kunne du sende meg din adresse på mail, jeg har lavet et kort jeg vil du skal ha :) annemartecarlsen@hotmail.com er adressen...

Ha en hyggelig valentins dag! Knuseklem fra Marte

Eva Helen sagde ...

En Fantastisk flott Lo du har laget!

Ewonne sagde ...

Wow!!! Vad vacker den är ♥♥♥

Conny sagde ...

Hvor er det rigtig flot,

Linda K. sagde ...

Meget smunkt!!! Lækre detaljer, tak fordi vi må nyde det :). God weekend.

Netti sagde ...

Hvor er det virkelig flot lavet. Jeg er vild med blomsten og det rå look i layoutet mikset med det romantiske billede.

Daniel August sagde ...

WOW!!

Den siden var nydelig, LÆR MEG Å BLI EN BEDRE SCRAPPER!! :O

Mvh
Daniel

Ps. MÅLLØS!! :O

Karita sagde ...

So beautiful! Love all those little details.

-Karita-

May-Bente sagde ...

Åj, åj, åj. Dette var virkelig lekkert. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, du er rå på pyntingen. jeg selv strever litt der.

Eva (Fister) sagde ...

Fantastisk layout. Flotte farver, materialer og detaljer.
Og lidt pudsigt, at jeg også lige har uploaded et layout med billede fra min bryllupsdag :o)

Monica sagde ...

OMG!!!!!

Den her var så stappfull av herlige farger og detaljer, at jeg kunne sett på en i timevis!!! helt utrolig nydelig!!!
Takk for at du deltar hos oss! :)

Monica, STM - på norsk

Unknown sagde ...

Sikke en side!!! Utrolig detaljeret og romantisk og lækker... kan slet ikke se mig mæt i alle detaljerne.. Super flot arbejde!!!

Gitte sagde ...

Utrolig flot - især miks af det lidt rå look med det romantiske.

Kort og Søm sagde ...

Dette var veldig fint!

Hilsen Fredrikke :o)

Aina sagde ...

Oi, så lekkert!!!

Linda sagde ...

Wauh, du er bare så god til at få det helt rigtige frem i billedet. Alt pynt og ting du bruger bliver til sådan en flot helhed.

Unknown sagde ...

Smukt layout, fyldt med masser af skønne detaljer

Yvonne Hagane sagde ...

RÅLEKKERT!!

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare fantastisk smukt!

melody sagde ...

simply STUNNING! you have such an eye for detail chickie! man..i'd love to sit and scrap with you. you're such an inspiration

Vibeke sagde ...

Utrolig nydelig!! Herlig bilde. En vakker LO:)

Takk for at du deltar. På onsdag kommer det en ny sang. Håper vi klarer å inspirere deg med den også.

Ønsker deg en flott mandag videre:)

Anneke sagde ...

this is wonderful to see.
it is elegant and a lot to see.
i love your work and i put a link on my blog to you.

Ellen Karin sagde ...

Denne LO'en oser av en svunnen tid. Fikk skikkelig 50-60 talls følelse. Nydelig var den.

Takk for at du deltar.

cathrineangelica sagde ...

wow!
nydelig!!!!:)

tusen takk for deltagelsen, håper
vi ser mer til deg:)

STM