søndag den 15. februar 2009

Sukkersött # 28




Sukkersötts udfordring denne uge skulle være et bryllupskort med et indpakket gavekort.Jeg har brugt en

gammel bog hvor jeg har klistret siderne sammen , når det er tørt skæres der ca 2 cm ned gennem siderne og så stort hul , så der bliver plads til at lægge penge/kort ned, har set ideen brugt som sangskjuler, siden indvendig er beklædt med vielses ritualet som jeg har printet fra nettet og sværtet med old paper distress ink og krøllet den så den fik et slidt look.

Omslaget på bogen er pyntet med malet bølgepap, blonde, sejlgarn, tyl, prima blomster, scrappernet, glitter lim, nodepapir, halvperler, stempler fra Norge og chipboard hjerte.Det var meningen fra start at det skulle være rigtig hvidt og romantisk men endte med et lidt mere råt look. Du må have en god søndag

















50 kommentarer:

bente_me sagde ...

Det var jammen ein smart løsning:) kjempeflott:)

Gry-Heidi sagde ...

Rålekkert !!

Klem, Gry-Heidi

Yvonne Hagane sagde ...

SÅ nydelig!!! Du er utrolig flink til å plassere alle elementene på rett plass, og nydelige, sarte farger.
Klem fra Yvonne.

Bente sagde ...

Ikke bare lager du lekre saker... men jammen er du full av lure løsninger også! Ha en fortsatt fin søndag:=)

Trine Emdal sagde ...

det ser bare super godt ud rigtig flot

Trine Emdal sagde ...

det ser bare super godt ud rigtig flot

HenrietteH sagde ...

Super lækkert - heldige brudepar...

liefs bea sagde ...

Thanks for visit my blog and your comment!
Love the book and the box you made so romantic and vintage !

Gro sagde ...

Så utrolig nydelig dette kortet er.

pia iris sagde ...

for en kreativitet, og ett nydelig kort.

Liv Johanne sagde ...

Knallfint kort! Utrolig bra løsning!

anne bodil sagde ...

Så nydelig! herlige farger og elementer. :)

Line A sagde ...

Åh, så lekkert!!

Karina Beck sagde ...

Jeg synes nu at den er meget romantisk. Superflot og smart ide med opbygningen.

Rach sagde ...

this is stunning. xxx

Dorit sagde ...

Jeg tar lige hatten af !!!
Det er bare superflot og sikken finurlig idé med et hul til skatten... så skulle man ligge inde med gamle bøger, så er der en idé heri stedet for udsmidning !! Virkelig flot pyntet og suuuuperromantisk !!

Charlotte Ravn sagde ...

Du er simpelthen genial Pia, hvor er den bare flot og lækker!

sonja sagde ...

Du lager de utroligste ting )

Håper det er greit at jeg har lagt deg til i blogglisten min

Anne I P sagde ...

Så fantastisk flott Pia!
Du er en stor kunstner som mestrer det meste ser det ut til.Gøy å se de flotte produktene dine Pia!
Du er såååå dyktig.

Ha en god uke!!!

Klem Anne

Unni sagde ...

WOW!!!!! så lekkert, her har du lagt ned mye arbeid, dette var virkelig flott:)
Unni

Netti sagde ...

Sikke da en hammergod ide!! Og hvor er den virkelig flot pyntet.

Nina sagde ...

Du imponerer hele tiden. Lekker var den!

Eva Helen sagde ...

WOW jeg blir helt måløs hvor flink du er!Utrolig Nydelig!

Maya sagde ...

Nyyydelig bidrag,Pia og for en smart løsning!!
Lekre detaljer og jeg liker det gamle og slitte preget!!
Klem fra Maya :)

Eve sagde ...

Woohhh ! so beautiful !
Love it !

Britt Torunn sagde ...

Utrolig flott!
Du lager de flotteste kreasjoner med flott detaljer og smarte løsninger!

Tusen takk for besøk i bloggen min!

Lorraine Robertson sagde ...

Absolutely stunning with so much detail included.. bravo.

Hugs
Lorraine xxx

melody sagde ...

i'm in AWE! WOW! what beautiful work ~ i'm running out of words ~ you're work is just stunning chickie

Conny sagde ...

Hvor er det blevet flot Pia,og en rigtig god ide til sangskjuler,jeg har bestemt jeg vil prøve, at lave den til vores barnebarns konfirmationen en pige.

Anne Bente sagde ...

super super flot pia, jeg er lidt træt af min blogliste, den viser dig ikke ret ofte, så jeg må jo ind og se af mig selv :)

Heidi sagde ...

waw - super flot og en kanon ide med brug a bog

Sasha sagde ...

Vakkert, vakkert! Lykkelig er det brudepar som mottar et så nydelig og kreativt kort:)

Aina sagde ...

For et nydelig kort! Liker veldig godt denne litt slitte, og gammeldagse stilen.

Og så lekkert dekorert!
Smart løsning også.

Dette likte jeg virkelig godt :O)

May-Britt sagde ...

Så smart løsning,helt nyyyydelig.
Klem
May-Britt

Ewonne sagde ...

Wow!!!!!!!!!!!!!! Jag är stum av beundran!!!!!! Det är bara sååååå vackert ♥♥♥

maria sagde ...

wow hvor er det bbare så super flot

Marianne sagde ...

Noe sååååå fantastisk!!!!!
Jeg er stum av beundring!!!!

Klem Marianne:)

Bibbi sagde ...

Så lekkert løsning, nydelig!!

Utrolig mye vakkert du har laget i det siste, det ene flottere enn det andre....

Vibeke sagde ...

WOW den var lekker!!!

Knus

Cathrin sagde ...

Tusen takk for koselig kommentar Pia.
Dette kortet var jo bare helt nydelig, og det samme gjelder for LOen i forrige innlegg.

Du lager utrolig mye fint! :O)

Murielle sagde ...

Awesome creation, Pia I love the colours and the charm you have added is perfect.
Great creation....I love it!!!
Big hugs
Mumur

Maria Therese sagde ...

nydelig kort!!

Anneke sagde ...

this is so beautiful
you put a lot of embelishments on it and i love it.

Janne sagde ...

Nydelig kort Pia ;0)

Filharmonica sagde ...

Gratulerer så mye som ukens søteste på Sukkersøtt Pia :-)))
Det var en nydelig kort, så mange flotte detaljer, og lekkert gjennomført :-))

Cathrin sagde ...

Gratulerer Pia, denne var bare nydelig! Å for en smart måte å gi et "kjedelig" gavekort/pengebeløp! :O)

Linda S. L sagde ...

denne va bare helt sinnsykt flott! for en herlig gave ide :)
grattulerer som ukens søteste å sukkersött :)

Jannhild sagde ...

Vanvittig lekkert!!! Du lager bare sååååå mye nydelig, Pia!! Er innom titt og ofte og kikker!

Gratulerer med ukens søteste!!

Tusen takk for koselig kommetarer i bloggen min :)
Klem fra Jannhild

Iren sagde ...

Gratulerer med ukens sukkersøte!!! Så lekkert dette var!!!

Ha en fin helg!

Klem

Sigrun sagde ...

Gratulerer med ukas sukkersøte!
Et utrolig lekkert bryllupskort du har laget!
Takk for hyggelige komentarer inne på min blogg.
Klem Sigrun